Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Za koga (ne) glasati - Vuk Jeremić i najgora vlast u „novijoj istoriji“

Komentari (136) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 31 mart 2017 00:50
bravo
Jasno, hrabro i pošteno. Kao što smo i očekivali od Đorđa.
Preporuke:
171
19
2 petak, 31 mart 2017 01:19
milan
Slazem se sa Vukadinovicem.Nazalost, i on misli da Jeremic nema sansi. Ali, tako stoje stvari.
Preporuke:
126
18
3 petak, 31 mart 2017 02:16
Objavite mi komentar
i necu vise komentarisati, majke mi.Tesko da najbolji kandidat da vodi drzavu u ovako slozenim okolnostima moze biti osoba koja nije uspela da sacuva ni mesto predsednika u svojoj stranci, a to dovodi u pitanje i procenu "drugog najboljeg" tj. deus-a ex machina(inace, ovo resenje zapleta je bilo kritikovano i u antici, a kamoli u savremenom "pozoristu").Ponavlja se "sindrom kostunice", najbolja je jer nije ni za sta kriva, kao sto je i u slucaju "drugog najboljeg" za sve kriv Tadic(koji ga, inace, podrzava)."Sindrom kostunice" je i vecito paktiranje sa EUtaborom, jer vecito postoji neki vazniji problem."Sindrom kostunice" je i stavljanje "neutralnosti"(i to samo vojne, EU ostaje politicki i ekonomski bezalternativna) u srpski ustav(kao i KiM u preambulu), tj. uverenje da Ustav "uklesan u kamen".Kritika Obradovica u intervjuu sa "malo prerano" i "malo previse" je nedostojna kritickog stava autora i u velikoj nesrazmeri spram "razumevanja" za "drugog najboljeg", a i treceg.Udaljavanje...
Preporuke:
50
90
4 petak, 31 mart 2017 02:21
Ne slazem se sasvim
I mislim, takođe, da ni Stamatović ni Obradović (a pogotovo Popović, ukoliko je zaista opozicioni kandidat, a ne SNS-ov satelit) nisu trebali da se kandiduju, ili su trebali da se u jednom trenutku povuku i podrže Jeremića, koji bi tako sigurno bio drugi i skoro sigurno išao u drugi krug.

Popovic SNS-ov satelit? A podrzao ga Kostunica, jedina drzavnicka licnost koju je Srbija iznedrila jos tamo od perioda izmedju dva svetska rata - sposoban, nepotkupljiv, patriota! Poslusao sam i kakav je Popovicev program: vrlo konkretan i izvodljiv, tj. u okviru predsednickih nadleznosti! Svi ostali kandidati - sa izuzetkom ovaj put trezvenog Seselja, koji stalno istice ogranicenja predsednickog polozaja - obecavaju stvari koji jednostavno nisu u opisu i u dometu predsednika!
Matematicki, mozda je ipak bolje da na izbore izlaze Stamatovic, Obradovic i Popovic, jer ce povecati izlaznost, time i sanse da Vucic ne dobije preko 50 posto! Jer, samo to je vazno, a ne da se bude drugi!
Preporuke:
69
135
5 petak, 31 mart 2017 02:21
Objavite mi komentar
...od Obradovica ka Jeremicu, a mozda i Jankovicu u, eventualnom, drugom krugu, jasno ukazuje na pravac kretanja, koji se moze promeniti samo "odbijanjem" i "razbijanjem", kako je Kostunica vec osetio.
Preporuke:
21
63
6 petak, 31 mart 2017 05:08
samo jako,najjače
Za Vuka Jeremića!
hejter
Preporuke:
133
39
7 petak, 31 mart 2017 07:37
Brane
Nažalost mediji su u Srbiji zagadili birački ambijent i kako uši mrdaju magarcem - biće veselo.Ne odustajem, izlazim na glasanje i neću glasati AV.Ima ovog puta dosta obrazovanijih, školovanijih,pristojnijih kandidata, svestan da je imperija duboko pustila pipke u Srbiji.Kada čujem za CESID - isto se osećam kao kada čujem glas okupacionog upravnika!
Preporuke:
145
4
8 petak, 31 mart 2017 08:24
Insajder
Najnovije insajderske vesti - pisao sam već o "master planu" ovog režima, ako Vučić ne bude blizu projektovanih 50%, da se "namakne" Šešelju nekoliko procenata kako bi bio drugi i "protivkandidat" u drugom krugu, onda bi bio cirkus u sučeljavanju njih dvojice i izostala bi svaka ozbiljna rasprava o glavnim problemima u društvu. Ulaskoi Belog i Radulovića u predsedničku trku, kao i vrlo uspešni nastupi Boška Obradovića, doveli su do pada rejtinga Šešelja i umesto "projektovanih" 10% pao je na 5%. Stoga se pristupa novim instrukcijama. SRS daje nalog starim "proverenim" članovima da se u prvom krugu glasa za Vučića, kako drugog kruga uopšte ne bi bilo. Vučić se plaši drugog kruga je nije u stanju da se sa bilo kime suoči na ozbiljan način i na ozbiljne teme. Pozivam radikalske pristalice da se oslobode i glasaju za Boška Obradovića.
Preporuke:
228
19
9 petak, 31 mart 2017 08:32
Spiridon
Nažalost ekipa oko Vučića nije glupa, daleko od toga, pa je kao plod toga medijsko propagandna mašinerija bila usmerena isključivo na Jeremića iz prostog razloga zato što je Janković limitiran kandidat. Dakle Vučić želi i to očajnički pobedu u prvom krugu a ako dođe nekim ludim slučajem do drugog kruga, tamo bi voleo Sašu Jankovića koji je najlakši mogući protivnik u svakom smislu. Nažalost ispostavilo se ono što sam ja pričao od prvog dana a to je da kandidatura Boška Obradovića samo njemu lično ima smisla, za sve druge je em potpuno besmislena em u krajnjoj instanci štetna jer oduzima neverovatno bitne glasove Jeremiću, odnosno sad u konačnom zbiru imamo bukvalno sva istraživanja koja pokazuju Jankovića kao drugog iza Vučića. Šteta zato što je po milijarditi put, mali sebični interes prevladao svest o opštem dobru. Mada da se ne lažemo, to i ovako i onako neće biti nešto važno pošto je naš poluludi Vođa na odličnom putu da oduva svu ovu drugu sitnu boraniju u prvom krugu...
Preporuke:
106
48
10 petak, 31 mart 2017 08:57
el srbinjo
Jer je ta vlast, zapravo – a nasuprot onoga što sama o sebi govori – apsolutno najgora u „novijoj istoriji Srbije“. A možda i ne samo novijoj, nego najgora uopšte. ovo je tačno.ali može i gore. eno onaj janković. taj bi nam natovario i genocid ako ga izaberemo.
Preporuke:
103
15
11 petak, 31 mart 2017 09:36
CCCC
U svoj ovoj priči oko izbora za predsjednika Republike Srbije, namjerno ili nenamjerno, se ne pominji ustavne nadležnosti ili efektivna moć koju ima ili bi trebalo da ima predsjednik Republike u odnosu na premijera, Vladu, Skupštinu, skupštinskih većinu.Stvarna politička moć je ustavno koncentrisana kod premijera, a faktički kod onoga ko ima većinu u Skupštini, ili još tačnije lidera političke stranke oko koje se okuplja skupštinska većina, tako da hipotetički uzeto bilo ko da bude predsjednik Srbije ukoliko ne bude podržan od skupštinska većine neće imati stvarnu političku u državniku moć, jer je moć koncentrisana u Vladi koju podržava Skupština sa SNS većinom, tako da bi došlo do loše političke situacije ukoliko bi predsjednik Srbije bio neko koga Skupština ne podržava a time i SNS skupštinska većina, svađa a što ne bi bilo dobro za Srbiju, te je bolje da predsjednik bude neko koga Skupština podržava.u suprotnom slijedi politicka nestabilnost i sukob Skupstine, Vlade i predsjedni.
Preporuke:
13
114
12 petak, 31 mart 2017 09:46
Glasač
Slažem se, ova vlast je najgora ne samo u novijoj istoriji, nego uopšte. Kao i uvek, analize i procene gospodina Vukadinovića su tačne, i dotiču suštinu problema. Vuk Jeremić je napadan kao glavni konkurent Aleksandru Vučiću, jer ima znanje, sposobnost i karijeru gen. sekretara UN. Svaka inicijativa da se promeni ova nakaradna i sumanuta politika najgore vlasti u istoriji Srbije, naravno da će naleteti na žestok otpor
Preporuke:
88
9
13 petak, 31 mart 2017 10:00
Nenad
Svaka čast Đorđe. Iskreni ste i objektivni. Zato vas i pratim. A što se tiče izbora "Neka bude što biti ne može". Moj glas takođe ide Vuku.
Preporuke:
103
15
14 petak, 31 mart 2017 10:03
Biljana Nikolić
odnosno povratak Jeremića u srpski politički život – ukoliko se ne izgubi, ne razočara i ne ode – mogao bi biti važna i korisna stvar za srpsku državotvornu politiku.


Ovo je suština i trebalo bi da mi kao glasači prepoznamo da je Jeremić "pelcer" koji bi mogao da se razvija u dobrom pravcu.
Možda će mladi glasati većinom za Belog kao izraz svog bunta i nezadovoljstva. Ako mi stariji ne shvatimo da i mi kao glasači moramo odraditi svoj deo posla i ne izađemo na izbore( iz bilo kog razloga, a svaki je NEopravdan u ovakvom trenutku) može se desiti da Beli ( ne svojom namerom i greškom) postane najveća politička pomoć Vučiću na ovim izborima.
Većina od nas imala je razne "glasačke faze" od ne izlaska na izbore preko belih listića do glasanja "u inat"... trebalo bi konačno dan izbora prihvatiti kao priliku se glasamo za trenutno najboljeg( najmanje lošeg) kandidata. Najveća moguća glupost i neodgovronost je neiskoristi je.
Preporuke:
91
11
15 petak, 31 mart 2017 10:18
Biljana Nikolić@SSSS
te je bolje da predsjednik bude neko koga Skupština podržava.u suprotnom slijedi politicka nestabilnost i sukob Skupstine, Vlade i predsjedni.


A u čemu smo to bili politički "stabilni" kada su u skupštini, vladi i na mestu predsednika bili svi iz SNS? Bili smo stabilni u potpisivanju protivustavih i sporazuma ( Briselski sporazum) u nezakonitom smanjenjeu plata i penzija, stabilni u sve većem zaduživanju, stabilni u partijskom zapošljavanju....
Stabilni i neustrašivi u sunovartu?
Preporuke:
97
4
16 petak, 31 mart 2017 10:29
Stamatović?
Pa on je bra tata za sve vas.
Preporuke:
29
53
17 petak, 31 mart 2017 10:36
teletabis
Da li je neko sinoć gledao Vučića u staračkom domu? Ja odavno nisam gledao jeziviji mentalni horor od toga priloga. Sve bake nakolmovane, deke u odelima, beli stolnjaci i servis za ručak. Glavno jelo su izjave tipa: morao je da nam uzme od penzije, ne ljutim se i podržavam ga!Alo bre ljudi, o čemu mi ovde pričamo?
Preporuke:
143
2
18 petak, 31 mart 2017 10:41
realno
Vuk je nastupao najoštrije i bio više nego jasan po pitanju odnosa prema Vučiću, MMF-u, rasprodaji nacionalnih resursa i protivljenju članstvu u NATO. Iskreno govoreći, mnogi njegovi stavovi i formulacije u ovoj kampanji delovali su kao preslikani sa NSPM, odnosno iz mojih i Antonićevih tekstova.

U pravu ste Đorđe. Nastupao je i govorio odlično i baš NSPM-ovski. Zato su ga i "sreljali". A deo patriota opsesivno napadao kao najveće zlo.
Preporuke:
95
8
19 petak, 31 mart 2017 10:52
moj glas
Jeremiću Vuku!
Preporuke:
127
22
20 petak, 31 mart 2017 11:10
paja patak
Pa zar ne shvatate da je u ovoj situaciji i u ovoj sredini biti najbolji kandidat u stvari 100% garancija za propast (na izborima, u političkom i javnom životu, itd., itd.)? Ovo je era i oblast prevlasti nitkova, bašibozuka - pa će zato oni na ovim izborima (i još dugo posle njih) bez ikakve sumnje trijumfovati na radost i veselje njihovog vernog biračkog krda.
Preporuke:
64
5
21 petak, 31 mart 2017 11:18
Dragan, Katun
Sve ste Vi to dobro napisali. Preovlađujući utisak je seta, eh da Vas je više takvih, što bi rekao Seljak bezemljaš, STAROVREMSKIH.
Da ne bude da se "guram", al i mene je "sredio"/bio sam mlad i alav da spoznam/ onaj Kinez što ga naš poštovani Kukuruz, citira ovog jutra, a Vi to Ljudski i profesionalno potvrđujete "puštajući" nas bandoglave Ovde.
Ne zamerite,samo eliminišite da nekog podržavate, Već da Vi budete podržavani, jer ovu pomiju na političkom jelovniku odbijam da kusam.
Preporuke:
17
53
22 petak, 31 mart 2017 11:22
Nikita Panin
Veoma korisna analiza da se "prelomi". Ono što je sigurno: za apsolutno najgoru vlast u „novijoj istoriji Srbije“ moja sigurna 4 glasa neće otići. Dosta dobro obrazloženje imamo u tekstu uvaženog g. Vukadinovića da nemamo savršenog i bezgrešnog kandidata, ali da moramo da vodimo računa o interesu države i dobrobiti naroda.
Preporuke:
70
8
23 petak, 31 mart 2017 11:30
tačno tako
U konkretnom slučaju, to bi izgledalo otprilike ovako. Kao javna i politička ličnost na ovim izborima podržao sam Vuka Jeremića i mislim da je – u postojećoj ponudi – najbolji kandidat za predsednika. Mislim da ima neophodno međunarodno iskustvo, rezultate, znanje i obrazovanje za ovu funkciju. Štaviše, njegov hrabri i beskompromisni nastup u kampanji otklonio je i neke dileme koje smo ja i moji prijatelji možda na početku imali.
Preporuke:
50
7
24 petak, 31 mart 2017 12:06
uporno netolerantan
Iskreno govoreći, mnogi njegovi stavovi i formulacije u ovoj kampanji delovali su kao preslikani sa NSPM, odnosno iz mojih i Antonićevih tekstova.Ovo sam i ja primetio;u nekoliko navrata Vuk kao da je citirao vase misli.
Preporuke:
65
5
25 petak, 31 mart 2017 13:07
vukadin
Prognoza:

Vucic na granici od 50 odsto

Jankovic 17-18 odsto

Beli 8-9 odsto

Jeremic - 8-9 osto

Šešelj - 7 odsto

Obradovic pet odsto

itd
______________________

To je relana posledica usitnjenosti desne političke scene (Dveri, SRS, DSS, Jeremic), manje konkurencije na levici - Jankovic i Beli (mladji glasaci)..Ako Vusicu zafale dva-tri procenta lako ce da ih namakne. I, to je to..
Preporuke:
25
63
26 petak, 31 mart 2017 13:18
Nenad Pivaš
@Ne slažem se sasvim

Naravno da je Popović SNS-ov satelit. A to što ga je podržao Koštunica samo govori dodatno u prilog toga. Jer:

1. Koštunica je podržao Nikolića u 2. krugu 2012. godine.

2. Nakon formiranja vlasti SNS-a dosta je mlako i bledo kritikovao novu vlast, čak je i podržao tkz. "borbu protiv korupcije" a nakon Briselskog sporazuma kada se uključio u kritiku opet je uglavnom izbegavao da pomene ime i prezime onoga koji vuče konce i apstraktno kritikovao "režim", Dačića i sl.

3. Odbio da napravi koaliciju sa Dveri na izborima 2014. iako je njemu nuđeno da bude glavni u njoj, i tako doveo do toga da u parlament ne uđu ni jedni ni drugi, te smo bili bez i jedne parlamentarne anti-EU stranke u vreme kad se te snage bude širom EU.

4. Istakao da je ogromni značaj da DSS bude na vlasti u Beogradu (sa SNS naravno).

5. Nakon što je DSS sa dolaskom Sande na čelo postao kritičniji prema Vučiću, Koštunica im je zabio nož u leđa.
Preporuke:
130
20
27 petak, 31 mart 2017 13:46
Srbin: Bravo Đorđe!!!
„I mislim, takođe, da ni Stamatović ni Obradović (a pogotovo Popović, ukoliko je zaista opozicioni kandidat, a ne SNS-ov satelit) nisu trebali da se kandiduju, ili su trebali da se u jednom trenutku povuku i podrže Jeremića, koji bi tako sigurno bio drugi i skoro sigurno išao u drugi krug. A međusobne političke razlike mogli su ostaviti za neke buduće parlamentarne izbore i neku normalniju situaciju.“

Sve Vučićeve ŠTETE, sva zla koja je narodu učinio i u nasleđe ostavio i ostavlja, mogu se svrstati u dve grupe: 1. IZDAJA naroda i Države, kroz predaju Kosova i Metohije, posebno Srpskog Severa KiM, sa svim bogatstvima i materijalnim i istorijskim, i kroz predaju resursa ostatka Srbije strancima pretvarajući narod u robove stranih robovlasnika i još žešće neumitno osiromašenje i NESTAJANjE Srpskog naroda; 2. KRIMINALIZACIJA DRUŠTVA I DRŽAVE, pri čemu je Državu bukvalno privatizovao i uzeo u svoje ruke: ništa ne funkcioniše normalno i SVE, baš sve (mediji,
Preporuke:
71
4
28 petak, 31 mart 2017 13:48
Milovanović
Poštovani gospodine Vukadinoviću
Vuk Jeremić je u startu bio nepopularan izbor jer ljudi "nacionalne državotvorne"orjentacije ne mogu lako da zaboravi ili anuliraju delovanje u sistemu Borisa Tadića sa svim NVO sektorom i čudima protiv kojih naš kandidat nikad nije imao ništa ozbiljno protiv.Smatram da je kandidat Obradović,mogao imati u ovoj igri najjasniju politčku dubinu i da je mogao opredeliti najviše ljudi za sebe na osnovu jasnih političkih načela.Svi drugi glasovi su podeljeni,no sada je bila prilika da se u mravinjaku otvoreno stane "za vrat EU".Ovako Jeremić premda dobar previše sliči Jankoviću bar u očima šireg sveta.Govorite o stranačkoj mašineriji,kao vrlini...ne zaboravimo da je politička mašinerija izbacila Vuka u orbitu da sad to kao stavljamo kao neki kompliment,ne vidim poentu.I na kraju,falilo je hrabrosti da se podrži jedna druga priča.Svaka priča ima mana,ali ovo će proći kako će proći,govorim za buduća vremena.Pametni ljudi će uvek znati da pametno sarađuju.
Preporuke:
34
54
29 petak, 31 mart 2017 13:50
Srbin: Bravo Đorđe!!!
ništa ne funkcioniše normalno i SVE, baš sve (mediji, policija, sudovi, tužilaštva, razne komisije, kao RIK, bande pod fantomkama i bez fantomki za prebijanje „neposlušnih“ građana i „čišćenje terena“ od neposlušnih) - je podvrgnuto volji i patološkom egu Vučića i njemu potčinjene „družine“. GRAĐANIN JE PRAVNO I FIZIČKI NEZAŠTIĆEN!
Jedini sistem koji funkcioniše je na razne načine otimanje novca od naroda, koji se, pored ostalog, koristi za dobro plaćanje poslušnih kriminalnih izvršilaca kriminalnh naloga. Dakle, NOVAC OD NARODA PROTIV NARODA OD KOGA JE NOVAC OTET. LAŽ JE MISLENA „POLUGA“ ZA TEROR NAD NARODOM, A MATERIJALNE POLUGE SU KRIMINALNI IZVRŠIOCI.
Kada se Srbija oslobodi terora i mraka nad njom, biće moguće ispraviti štete od kriminalizacije tako što će se stečeno bogatstvo od vladajućih kriminalaca oduzeti i vratiti narodu, a „slavni“ vladari biti u doživotnim zatvorima.
Preporuke:
58
6
30 petak, 31 mart 2017 14:01
Srbin: Bravo Đorđe!!!
ALI, ono što Vučić i svita mu izdaju kao deo Srbije teško može biti vraćeno. NIJE MORAO VUČIĆ POTPISATI BRISELSKI SPORAZUM“ I POSEBNO NIJE MORAO DATI SRPSKI SEVER KIM! DO 2013. GODINE SEVER JE BIO ISKLjUČIVO SRPSKI I NIKAKVE DOZVOLE ŠIPTARA NISU BILE POTREBNE ZA SRBE. SVE JE FUKCIONISALO KAO SRPSKO, KAO DEO SRBIJE. LAŽIMA SE NE MOGU ISTINE SAKRIVATI!
Do 2013 kretali smo se i legalnim putevima koje su mogli kontrolisati "stranci" bez Šiptara, a kada su strani vojnici postavljali dodatne uslove za priznavanjem šiptarske NATO USA NARKO "države", mi smo se kretali bočnim šumskim putevima i dolazili do radnih mesta, do fakulteta i drugih ustanova.TREPČA JE BILA U SRPSKIM RUKAMA I OSTALI RESURSI (GAZIVODE,...). Sa visoravni planine Rogozne RADAR kontroliše i sever Afrike i svo Sredozemlje a ne samo Kosovo i Albaniju... SVE TO VUČIĆ POKLONI ZA DOZVOLU DA POD TIRANIJOM VLADA OSTATKOM SRBIJE I UNIŠTAVA JE SIGURNIM "KORACIMA"...
Preporuke:
74
3
31 petak, 31 mart 2017 14:10
bane
Slažem se sa procenom o tome da bi Sanda R.I. bila bolji kandidat i žao mi je što se o tome nije više i javnije pričalo dva meseca, a ne dva dana, pre izbora. To što je na prevaru izbačena iz stranke bi bio dodatni plus, ali sad je kasno za analize. Mislim da bi bolje bilo da više i ne pominjemo tu temu.
Preporuke:
41
8
32 petak, 31 mart 2017 14:13
Bya-Bya
Samo jako!
Samo broj 5!
Preporuke:
19
55
33 petak, 31 mart 2017 15:20
milan
Kako Jeremic moze biti "nepopularan" izbor u društvu u kome najveci politicki konvertit Vucic dobija 50 odsto?! Pa sta ako je bio sa Tadicem. Bavio se vanjskom politikom isprecio mnoge zemlje da u prvom talasu priznaju Kosovo. Covek je sa Kembridza i Harvarda, ima politicko iskusvo i jako veze i sada neko kaze da je Obradovic "bolja varijanta?!" Po cemu? Obradovic nije u mogucnosti da dobije nista dalje od Dveri. I to je cinjenica. On Vucica ne moze dobiti ni u crtanim filmovima. Ne zato sto nije inteligentan, vec zato sto je dozivljen u birackom telu kao pripadnik izrazito konzevrativne struje. Jeremic ima potencijalnih simpatizera i desno i levo. To je razlika. A to sto Srbi misle da je samo njihova opcija stopostotno najbolja - to je drugi par cipela. Zato ce Vucic i Jankovic (koji govori o genocidu i priznaje Kosovo) da podele megadan u slucaju drugog kruga, a vi i dalje obasnjavajte zasto Jeremic "nije bio najbolja opcija".
Preporuke:
64
19
34 petak, 31 mart 2017 15:24
Jankovic, Popovic i Seselj zajedno u unistavanju Srbije
Jankovic je tu da pokvari izbore Jeremicu (i Sandi da se kandidovala, a trebalo je) i obebedi pobedu siptarskom diktatoru u prvom krugu, dokaz je njegova sinocnja izjava o genocidu koja koristi direktno izdajnistvu Nikolic/Vucic i Bler-Milo-Rama-Dahlan-Beba/MI6 zlocinackim manipulatorima i smrtnim neprjateljima zbog njih nestajuceg srpskog naroda.
Preporuke:
62
13
35 petak, 31 mart 2017 15:51
Forever Jang
Jeremić-najbolji izbor!
Preporuke:
85
19
36 petak, 31 mart 2017 16:05
dragan
Jeremic je vrlo realistican politicar. Sto se tice EU, kaze trebalo bi nastaviti evropski put ali odmah dodaje cinjenicu, ali prosirenja nece biti zato sto nas oni ne zele. Mi se ubismo polemisuci za ili protiv EU i svi previdjamo tu jednostavno cinjenicu. ( Istini za volju ne precutkuje je ni Radulovic koji kaze da se EU prica pretvorila u podrsku autokratiji u Srbiji i da nama to ne treba ) Tako je Vuk vrlo recionalan, bio sam na konvecniji u SPENSU i postoji neka energija koja se radja. Sto se tice ovih izbora dragi moji nista nije gotovo dok nije gotovo. Hajde da vidimo rezultate pa cemo znati na cemu smo. To da je Jankovic drugi kazu mediji poput Blica koji bi to zeleli. I to je spin. Ako i dobije pet posto, to je to. Idemo dalje. Da li ce graditi stranku? A zasto da ne? Moguca je i koalicija nacionalnih i demokratskih pokreta. Na kraju ono sto uliva najvecu nadu, je ipak pokret Drugi krug, momci koji dobijaju batine ali ne odustaju. E zato i samo zato kazem ima jos nade.
Preporuke:
52
13
37 petak, 31 mart 2017 16:31
Agent
........povratak Jeremića u srpski politički život – ukoliko se ne izgubi, ne razočara i ne ode – mogao bi biti važna i korisna stvar za srpsku državotvornu politiku......

Koliko u nacionalnom smislu vredi osoba sa rezervnim položajem u inostranstvu, štaviše na zapadu?
Preporuke:
23
79
38 petak, 31 mart 2017 16:34
Petar B.
Pazljivo sam procitao komentar g. Vukadinovica i uglavnom se slazem sa njim, ali imam i neke drugacije poglede. Evo moje ocene kampanje i prognoze:

1. Jedini relevantni kandidati na ovim izborima su bili g. Jeremic, Jankovic, Obradovic i Vucic (uz g. Maksimovica/Belog).

2. g. Parovic, Seselj, Canak i Popovic su svesno ili nesvesno radili za kandidata SNS-a, g. Stamatovic je bio tu da osigura svoju poziciju u Cajetini a g. Radulovic da ljudi ne zaborave na DJB (iako je imao dobru kampanju a i zasluge za motivisanje g. Maksimovica).

3. Iako je od pocetka bilo jasno da samo trojka Vucic, Jeremic i Jankovic mogu da pobede, mislim da itekako ima razloga za g. Obradovica da bude u kampanji (bez njega bi videli ozbiljne napade sa lazne patriotske strane na g. Jeremica i Jankovica), kao i g. Maksimovic (bez njega bi tesko izlaznost presla 60%, kao sto sada izgleda).

4. Po poslednjim procenama NSPM, bar meni deluje apsolutno sigurno da ce biti drugog kruga.

...nastavice se...
Preporuke:
206
7
39 petak, 31 mart 2017 16:34
Petar B.
..nastavak..

5. Ko god udje u drugi krug, a ne zove se Aleksandar Vucic ce da bude novi Predsednik. Jer jednom kada g. Vucic pokaze slabost, pocece masovno bezanje sa "broda koji tone". Iako najnovija istrazivanja ukazuju na g. Jankovica, kao drugoplasiranog, mislim da i g. Jeremic nije bez sansi. Tim pre, jer je njegova podrska koncentrisana van Beograda, gde biraci nerado to priznaju telefonskim anketarima.

6. Mislim da u njima dvojici, ma koliko da su razliciti, Srbija ima najbolji par kandidata u poslednjih desetak godina. Ovakvu priliku NE treba ispustiti. Iako, kao svako od nas, imam svog "favorita", ja sam svakako spreman da podrzim onoga od njih, koji udje u drugi krug.

7. Ovu prognozu za 1. krug sam vec stavio, ali evo jos jednom:

Aleksandar Vucic - 42%
Sasa Jankovic - 16%
Vuk Jeremic - 16%
Luka Maksimovic - 7%
Bosko Obradovic - 5%
Vojislav Seselj - 5%
Sasa Radulovic - 3%
Ostali/Nevazeci - 6%

8. Drugi krug - Poraz Aleksandra Vucica!
Preporuke:
223
12
40 petak, 31 mart 2017 16:55
spiridon
Đorđe dobar Vam je tekst, ali zaboravljate jednu veoma važnu činjenicu koju do sada niko nije, ili primetio ili komentarisao. Vuk Jeremić ne zalaže samo svoj obraz, ne samo svoj moralni kredibilitet u ovoj kampanji, već on zalaže i integitet ličnosti svoje supruge Nataše. Ova, suptilna i odmerena žena je stala na stranu svoga muža pozivajući nas da mu verujemo. I mi znamo da to nije marketinški trik, da njene reči, njen nastup, njena požrtvovanost i ljubav svedoče istinitost onoga što nam Vuk poručuje.Izbori će proći, ali ljupkost i krhkost te osobe ostaće nam u pamćenju i mi ćemo je se sećati sa velikom uvažavanjem.
Preporuke:
76
18
41 petak, 31 mart 2017 17:16
@milan
Obradovic propadnik konzervativne struje???
Kakve, bre, konzervativne struje? Konzervativizam je jedna distinkcija koju nikako ne mozes prilepiti Bosku, ili mozda i ne znas sta to znaci!
Ovde komentarisu osobe koji kristalno jasno prepoznaju i kandidate i znaju prave politicke definicije, ako zelis da se predstavis kao 'vrlo uman' predji na neki vucicev sajt. Tamo sijaju od doktorskih zvanja i znanja.
Preporuke:
41
10
42 petak, 31 mart 2017 17:30
Sergej
Gospodina Vukadinovica veoma postujem, ali za Vuka Jeremica nikako ne mogu da glasam u prvom krugu. Pored svih mrlja iz proslosti koje ima, ono sto me je dodatno uverilo da ne treba glasati za njega je clanak od pre par dana iz liberalnog Huffington Post-a:

http://www.huffingtonpost.com/entry/serbianpresidential-election-next-battle-in-warto_us_58da6bfae4b04f2f079272f7

Oni kazu da njegove poruke zvuce kao kombinacija izjava koje su davali Obama i Sanders. Mi u Srbiji naravno znamo da to nije tacno, ali zasto bi doticne novine pisale hvalospeve o Jeremicu, pritom ga predstavljajuci bas takvim da bi se dopao njihovim citaocima? Jedini odgovor na to pitanje koji ima smisla je to da Jeremic nama prica jednu pricu, a zapadnjacima je obecao nesto totalno drugo. Imajuci u vidu njegovu proslost, ovako nesto uopste nije nemoguce.

Po meni Jeremic je novi Kostunica, a laznih nacionalista mi je dosta. Jedini iskreni prosrpski kandidat je Bosko Obradovic, tako da on dobija moj glas.
Preporuke:
49
86
43 petak, 31 mart 2017 18:59
negi
Đorđe,jasno glasno i jedino racionalno! Ono što je meni od početka jasno da većina nas zna da Vučić može biti lako(ne baš bukvalno lako) pobeđen i da u ovoj kampanji jedino Jeremić je ušao sa tim ciljem. Svi ostali su ušli da bi učestvovali a ne da bi pobedili Vučića. Janković je to javno potvrdio vadeći se na "savet" iz BIA i sinoćnom izjavom o genocidu u Srebrenici,čime faktički pokušava da odustane i ne uđe u drugi krug. Jedino Vuk Jeremić ide do kraja i stvarno se bori svim sredstvima da pobedi.Većina komentatora se tako ponaša,važno je šta ja mislim a ne šta je realna opcija,kao da ne žele da Vučić bude pobeđen i ako ga pljuju na sva usta. Ta naša potuljena mimikrija za koju mi mislimo da je vrlina i velika mudrost bojim se i ovaj put će prevagnuti a već sutradan kuku lele. Zato je Đorđu kao dobrom i do sada uspešnom i ojektivnom istraživaču i analitičaru teško da napravi preciznu projekciju.Tragično je da smo došli dotle da ljudi ni anonimno ne smeju da kažu šta misle.
Preporuke:
51
18
44 petak, 31 mart 2017 19:01
Ent
Šteta za gospođu Sandu, ali šta je tu je. Valjda će Jeremić uspeti da uđe u drugi krug. Daj Bože.
Preporuke:
87
15
45 petak, 31 mart 2017 19:54
DrJelaBisic 2
Za negi:zna se moje misljene o bojkotu,o ucestvovanju radi ucestvovanja itd.Bas zato,za mene je jedino g.Obradovic skoro priblizan.Kad izglanca program,mozda,jednog dana...
Preporuke:
13
40
46 petak, 31 mart 2017 20:39
šta je babi milo
Redovno pratim nspm,ali nisam istomišljnik g. Vukadinovića. Isto tako ne iznenađuje me količina
simpatija za Vuka Jeremića,jednostavno, to je taj
mentalni sklop(mislim na ljude koji ovde komentarišu).
Žao mi je što Obradović nije dobio vašu veću podršku,
jer je neuporedivo kvalitetniji čovek. Skidam mu
kapu i na njegovoj ličnoj hrabrosti.
Isto tako Radulović se ovde veoma podcenjuje.
Ubeđen sam da će Radulović,Jeremić,Janković i Obradović biti prilično izjednačeni od 7-10%.
Šešlj,Maksimović i ostali maksimalno do 4%.
Preporuke:
25
21
47 petak, 31 mart 2017 20:41
Causa Spectandum
Samo jako. Ave Beli.
Preporuke:
18
27
48 petak, 31 mart 2017 20:58
Shone
Sergej
Po meni Jeremic je novi Kostunica, a laznih nacionalista mi je dosta. Jedini iskreni prosrpski kandidat je Bosko Obradovic, tako da on dobija moj glas

Nije poenta u pravim ili lažnim nacionalistima. Ovo nisu parlamentarni izbori pa da se glasa za opciju koja će stavove pojedinca na najbolji način zastupati u skupštini, ukoliko pređe cenzus, ovo su predsednički izbori i na njima se skoro nikada ne glasa ideološki koliko praktično.Nije to tako samo u Srbiji nego svuda gde postoji ovakav način izbora predsednika.

U praksi to znači da na predsedničkim izborima pored ideologije uvek mora da se gleda da li kandidat može da bude prihvatljiv i za ljude sa nešto drugačijim stavovima. Npr, BO na jednoj ili SJ na drugoj strani prosto nemaju ni teoretske šanse da pobede AV u drugom krugu. To valjda ne treba objašnjavati. Jedini koji ima šansu da u drugom krugu objedini opoziciono nastrojene glasače (i to ne 100% njih), i da nakon tv duela protme deo glasača vlasti je VJ.
Preporuke:
28
12
49 petak, 31 mart 2017 21:17
Boško
Milovanović
Smatram da je kandidat Obradović,mogao imati u ovoj igri najjasniju politčku dubinu i da je mogao opredeliti najviše ljudi za sebe na osnovu jasnih političkih načela.

Nije vam jasno da većina u degenerisanoj Stradiji uopšte nije za patriotsku i nacionalnu opciju. Zašto? Svi su se već jednom odrekli Srba ne samo u sloveniji, makedoniji, hrvatskoj, bosni i na Kosovu, nego se odriču i Srpske dece u Stradiji.

Jedino što interesuje glasačko telo jeste koja će da bude grupacija (kojoj oni pripadaju) koja će da rasproda ono što je ostalo, što se jasno može videti po komentarima čak i na NSPM.

Obradović nema realne šanse, protiv omatorelog glasačkog (i profiterskog) tela koje je "izdresirano" da glasa protiv svega što "miriše" na Srpsko.

Vukadinović je racionalno procenjuje da je Jeremić "najmanje zlo" u ovom momentu, koje ima ikakvu šansu, da se nađe u drugom krugu, i iako izgleda da je "one man band" itekako ima marketinšku i logističku podršku
Preporuke:
41
11
50 petak, 31 mart 2017 21:33
Milovanović
@Milan
Ta evro struja koja bi trebalo da se slije kod Jeremića se ne odriče svojih postulata i oni shodno tome prelaze kod Jankovića. Gotovo cela ekipa i tu Jeremić postaje diskvalifikovan kao Evropejac.Nacionalni ga nisu lako prihvatili kao svog.Ja govorim ovo kao analitičar ne kao navijač,navijamo valjda ovde većina nas za istu stvar.Problem je što bi Boško i Vuk u jednom redu izgledali mnogo snažnije,za Vuka itekako ima posla u državnom preporodu ali ovo su izbori koji su možd amogli da se igraju i na drugu muziku.Da udaramo Vučića u čelo najdebljim maljem od Briselskog sporazuma pa na ovamo,da "oslobodimo narod" činjenicama koje Vučić prihriva,da se pokaže duboka razlika i između onog koga podržava Srbijanka Turajlić i Nataša Kandić i našeg kandidata.Nije sramota politički se opredeliti.A ovo "volim šajkaču ali sam i moderan nećemo u nato oćemo državu imam poznanstva" sve je to super,ali ne dobacuje,nema silu.Ja bih voleo svim srcem da ili Boško ili Vuk ili na kraju krajeva Beli
Preporuke:
18
6
51 petak, 31 mart 2017 21:34
Milovanović
@Milan
... ostvare razultat ali mi to ne oduzima pravo da sve ovo ne primetim.
Preporuke:
7
2
52 petak, 31 mart 2017 21:43
Korektno
Iako ću u prvom krugu glasati za Sašu Jankovića, mogu reći da se slažem sa velikim delom onoga što je g.Vukadinović napisao, kao i da ću (ako Vuk prođe u drugi krug) dati sve od sebe da mobilišem što više ljudi oko sebe da glasaju Vuka. Drago mi je što Srbija dobija novu generaciju političara i, koliko god da su opozicioni kandidati provlačeni kroz blato, nekako mi je drago što je sve ono najgore iz SNS-SPS-SRS-DOS stalo na jednu stranu. Takođe mi je drago što se pokazalo da stranci podržavaju isključivo Vučića. Od Palmera do Svilanovića, svi su nam pokazali da je Vučić predstavnik tuđeg interesa i da je njegovo predsednikovanje namenjeno ljudima koji nemaju pravo da ga biraju za svog predsednika. Ostali smo sami sa sobom, ali barem znamo na čemu smo. Ima nas dovoljno sa pravom glasa. Ako Vučić padne, ostaje da se na narednim parlamentarnim izborima kazni DS, koji još uvek izgleda nisu svesni da su Jankovićevi glasači dobrim delom samo za Sašu, ali ne i za ljude koji su SNS-ovcima utrli put.
Preporuke:
30
10
53 petak, 31 mart 2017 21:49
Mary San
Sve apsolutno tačno i poklapa se od prvog dana kampanje sa mojim mišljenjem i stavovima ! Ta anti-propaganda je bila tako očigledna, brutalna i beskrupulozna, da je normalan čovek mogao osetiti kao fizičku bol ! Vuk je zaista jedini koji ima format jednog ozbiljnog i sposobnog političara i državnika !
Preporuke:
20
9
54 petak, 31 mart 2017 22:04
Gojira
Ne slažem se sa gospodinom Vukadinovićem, a ni sa Spiridinom oko Boška Obradovića. Nisam pristalica Dveri ali mi je prilično jasno ko čini njihovo biračko tijelo. To što hoću da kažem je da njegova kandidatura može samo da podigne izlaznost, a nikako da ukrade glas nekom drugom. Po meni, mali je broj glasača Dveri koji bi glasali za bilo koga na ovim izborima (možda za Šešelja)da se Boško nije kandidovao i time bi oborili izlaznost i čitavoj opoziciji otežali stvar.
Preporuke:
24
3
55 petak, 31 mart 2017 22:13
BB
Jeremijaaa pali topaaa/ zatreseeee seee sva Jevropaaa...
Preporuke:
35
14
56 petak, 31 mart 2017 22:17
đorđe
Mnogo ljudi filozofiraju. A stvar je jednostavna.
Hocete li da Vucic izgubi? Ako hocete, onda proberete kandidata koji moze da pobedi. Ako ste glasac Dveri, a meni su Dveri OK, onda sednom i razmislim: moze li Obradovic ici u drugi krug ili pobediti? Ne moze. Zasto? Zato sto ima ogranicen broj onih koji bi glasali za njega. Onda idem dalje - ko ima sansi, a da mi je bar prihvatljiv. Sta tu nije jasno? Obradovic, Radulovic, i ne samo oni, zele da odrze rejting svojih stranaka kroz kanidaturu. Nemojte da se pravimo blesavi. Ako je inrters vezao SPS i SNS, sto nije mogao da poveze recimo Jeremica, Obradovica pa mozda i Radulovica (iako on nije iz te nacionalnije price)? Mnogo je sujeta u opoziciji i Vucic na njih, naravno, igra.
Preporuke:
33
4
57 petak, 31 mart 2017 22:19
Cojle, brat od čiču na Manojle
@ negi
Zbog čega komentarišete inverzno.
Zar nije glavni problem što eu-demo-liber opozicija nastupa sa bar tri relevantna kandidata (Jeremić, Janković, Radulović), čanak je da dosoli.
Spregnuti (3 u 1), sinergijom, je više no prost zbir pojedinačnog učinka.
Jesmo mi sa odseka dva prsta čela duplo golo, no šta je sa svesnijim i odgovornijim delom građanki i građana?
Smatram da je lopta u Vašem dvorištu!
Preporuke:
13
6
58 petak, 31 mart 2017 22:19
da
Moze da me poziva ko god hoce....ali jankovic i vucic nece nikad dobiti moj glas.....takodje, mislim da je jankovic isto zlo kao i vucic....ako ne i gore!
Preporuke:
40
13
59 petak, 31 mart 2017 22:44
negi
@ Boško......Šta je to nacionalističko glasačko telo u Srbiji? Da li je to ono "nacionalističko" glasačko telo kojem ritam i definiciju daje Šešelj i koje onda oni slede kao reper i pokušavaju da imitiraju? Sad imamo čak i situaciju da sledbenici Miloševića sebe vide kao okorele "nacionaliste" pridodajući mu izmišljajući nekakve "nacionalističke" zasluge. Jedno je biti u opoziciji i guslati "nacinalističke" mantre za kafanskim stolom ili ispred seoske prodavnice kao što se dogodilo sa Koštuničinim DSS-ovcima koji su došli na vlast i suočili se sa tim da je taj njihov kako su ga oni nazvali "nacionalizam" potpuno neupotrebljiv u realnoj politici. To isto se dogodilo i sa radikalima Nikolićem i Vučićem koji su dokopavši se vlasti otišli u sasvim drugu krajnost u koju ne bi otiša ni jedan Tadićev DS.Ovo što pojedini komentatori guslaju i smatraju "nacionalizmom" nema nikakve veze sa nacionalizmom. To je samo imitiranje nekih mantri koje oni smatraju nacionalizmom,nešto kao turbo folk.
Preporuke:
14
24
60 petak, 31 mart 2017 23:06
negi
@ Boško...nastavak...Taj turbo folk nacionalizam dobar je kao zabava ali onog trenutka kad se suoči sa realnom politikom i njenom praktičnom primenom on postaje smešan i prizvodi samo konfuziju kao i turbo folk u muzici. Srbija je propustila svoju šansu da definiše svoj nacionalni program kao država 1991-92 god. odbijajući da postane samostalna i suverena država i odlučivši se da stvori "Treću Jugoslaviju" ili SRJ. Na kraju je postala suverena država ne svojom voljom već voljom Crne Gore koja je odlučila da ide svojim putem kao samostalna država. Sve ovo čemu prisustvujemo samo je pokušaj ispravljanja "krive Drine". Da smo stvarno hteli da budemo nacionalna država ne bi stvarali i "Treću Jugoslaviju" SRJ i pored iskustva sa prethodne dve. U prethodne dve Jugoslavije izgubili smo Srbe a u Trećoj Kosovo. Jeremićev program je tu jasan,ne busanje u grudi junačke već strpljiva diplomatska aktivnost i dovođenje države Srbije da pre svega bude država u punom smislu,tj. pravna država.
Preporuke:
11
17
61 petak, 31 mart 2017 23:07
Molder
Lomim se da li ću glasati za Vuka ili Boška. Voleo bih da su nastupili zajedno, ali bojim se da su ideološke razlike prevelike, i ne slažem se sa Đorđem da je tu stvar ega. Dveri moraju da izlaze na svake izbore jer samo tako mogu da prežive. Njihov politički život zavisi od toga da budu vidljivi i da se ne utope u druge pokrete ili stranke. I ovako je situacija teška. Da su sada raspisani parlamentarni, Dveri ne bi prošle cenzus. Ako ćemo da pričamo o ujedinjenju opozicije, pre su Radulović i Janković trebali da podrže Jeremića. U tom slučaju bi ovaj išao u drugi krug, a tada bi Obradović mogao da ga podrži. Nažalost, samo utopija.
Preporuke:
25
6
62 petak, 31 mart 2017 23:23
Dingo
Eh, zašto "popih" silne minuse na ovom portalu kad pre 2 meseca predložih Sandu Rašković kao idealnog kandidata ali kao sto neko reče sad je kasno... Šteta za divinu naše političke scene koja je propustila svoju političku a i životnu šansu...
Preporuke:
48
11
63 petak, 31 mart 2017 23:25
Majstor Bob
Kako stari Grci zvaše onog što ne učestvuje u političkom životu... idiot? E danas se idiot prenuo i pomislio da je onaj zajebant zvani Preletačević političar. Pitam se koliki je IQ onih što glasaju za tu karikaturu.
Preporuke:
21
18
64 petak, 31 mart 2017 23:33
MILOVAN RS
Svaka čast tebi Đorđe, na svemu što radiš i na trudu i entuzijazmu, kada možeš ti i hoćeš da se boriš za normalnu i slobodnu Srbiju i srbe kao narod, mi onda pogotovo moramo da te slijedimo, hvala ti na svemu !.
Preporuke:
27
6
65 petak, 31 mart 2017 23:52
aleksandar
moje misljenje je da je totalno nebitno ko ce da udje u drugi krug ....drugi krug ce predstavljati pocetak kraja vucicevog rezima i to bi bila najveca dobit ovih izbora....medjutim ostaje veliki problem kako dogurati do drugog kruga , velika je nepoznanica koliko ce ljudi vise izaci u odnosu na zadnje izbore....i na kraju cini mi se da nikad nismo imali vise kandidata koji su prihvatljivi i za koje se moze glasati...
Preporuke:
23
7
66 subota, 01 april 2017 00:06
Novobeograđanin
Slušao sam Jeremićeve mitinge, i hteo sam saslušati, i trudio se i stvarno nisam mogao. Kad sam čuo njegove 'ja znam Putina, ja znam Si Đinpinga, ja znam Jao Minga i svi će oni investirati u Srbiju kad ja postanem predsednik' prikazala mi se čitava plejada političara prethodnih vremena od Tadića, preko Dinkića do Vučića. I to sam preživeo, al posle onog s 'nećemo puteve do Tirane da nam se doseljavaju Albanci i kupuju nam zemlju, oćemo put do Užica' tu mi se javio Šešelj i to je bio kraj za Jeremića. Prvo što ekonomija ne radi tako što znaš nekog pa ga pozoveš za investirati, on će sam doći ako je zemlja uređena, i neće doći Albanci za pokupovati našu zemlju ako se napravi put do Albanije, jer je u ovoj zemlji tolko teško dobiti državljanstvo ako nisi rođen ovdi od roditelja koji su isto rođeni ovdi il u Republici Srpskoj il Crnoj Gori. Ta Bajford je čekao 30 godina državljanstvo. Ispada kako su jedini normalani kandidati Janković i Radulović. Mada ako uđe u drugi glasaću za Jeremića, šta sad.
Preporuke:
10
19
67 subota, 01 april 2017 00:09
Boško
negi
kao što se dogodilo sa Koštuničinim DSS-ovcima koji su došli na vlast i suočili se sa tim da je taj njihov kako su ga oni nazvali "nacionalizam" potpuno neupotrebljiv u realnoj politici.
Naravno da je njihov program bio neupotrebljiv, jer zbog dogovora Điđića sa režimskim "crvenim brigadama" da ne dođe do krvoprolića, socijalisti i radikali sa julovcima su se izvukli za krađu izbora, izdaju svih Srba na Balkanu, za pljačku 90tih, izdaju i predaju Kosova.

Kada ostaviš toliku količinu izdajnika i pljačkaša na slobodi 2000te, a primoran na koaliciju sa "žutim lopovima", draškovićevcima, i čak si prinuđen da tražiš za vladu podršku od Dačićevog otpada od komunističke partije jasno je da tu nema uspeha, te nije ni čudo što je fukara na vlasti od 2008 i većina još uvek u Stradiji.

Kako "očistiti" sns, sps, srs, ps, js, ds, sds, djb, lsv, lpd, pups, spo (i ostalih "vučićevaca") i za koga glasa degenerisano infantilno stanovništvo, izdajući sopstvenu decu
Preporuke:
17
11
68 subota, 01 april 2017 00:19
DrJelaBisic
Vojvoda Voja je covek kji j3 nepodoban za politiku.Njgovo ponasanje,i to sto govri I kao cine a osobom koja se ne pusta medju ljude.(I)njegov program ima mane,a pitanje je sta bi of svega toga ostalo,da se primenjyhe.Cove koji he sreman na koaicij sa svam,i ciji su najblizi saradnnici najvesi izdajnici na nasoj poit sceni.Jer AV j veci zdajnik I of Cde ili TadicaZato on otpada svakme ozbiljnom nacionalisti ko opcija.
Preporuke:
15
6
69 subota, 01 april 2017 00:36
Observantes
Greška je što se Jeremić kandidovao na ovim izborima. Ako neko ima političku ambiciju s visokim ciljevima ne kandiduje se bez logistike (ne mislim na materijalnu!). Može biti samo jedokratno politički potrošen s posledicama na budući politički autoritet. To važi za većinu kandidata koji će izgubiti na izborima jer su ostvarili maksimum svojih nesposobnosti. Neko mu je nekritički punio ego. Kandidat za predsednika tu zamku odbacuje. G. Rašković bi bila s još manjim šansama. Neki "Beli" je slika i prilika ozbiljne percepcije države ali i "humora pod vešalima" dela ove nacije. Vučiću niko nema šansi da priđe. Uspeo je da nametne "dvoslike" i to niko ne može da poništi...
Preporuke:
22
7
70 subota, 01 april 2017 00:54
Odgovor na gluposti o pravnoj državi
Ratko Mladić je branio pravni poredak jedne države,ne vidim da su ovi borci za pravu državu ikad stali u zaštitu tog čoveka.
Preporuke:
30
2
71 subota, 01 april 2017 01:07
zavera teorija
Možda sam glup, ali ne razumem zašto bi Vuk J. bio bolji kandidat od pomenutih među kojima ima i onih koji nisu bili deo nijednog od režima.
Preporuke:
24
11
72 subota, 01 april 2017 01:26
Miki
U konkretnom slučaju, to bi izgledalo otprilike ovako. Kao javna i politička ličnost na ovim izborima podržao sam Vuka Jeremića i mislim da je – u postojećoj ponudi – najbolji kandidat za predsednika. Mislim da ima neophodno međunarodno iskustvo, rezultate, znanje i obrazovanje za ovu funkciju.

Ovo je toliko očigledno, da skoro i ne treba da se objašnjava.
Preporuke:
12
4
73 subota, 01 april 2017 04:37
covek i gradjanin
S postovanjem prema i nacionalnim i gradjaskim,

Srbija ide u pravcu Vajmarske Nemačke...

Zaustavimo to...

Protiv - AV FIRERA !
Preporuke:
32
2
74 subota, 01 april 2017 08:42
Anabela
Ja sam za Aleksandra Popovica, u svakom slucaju, protiv sam diktature! Pozdrav svima!
Preporuke:
8
45
75 subota, 01 april 2017 08:43
SIROTINJA UZVRAĆA UDARAC
Beli ide u drugi krug, pratite kladionice!
Samo jako i bez sikiracije.
Preporuke:
14
13
76 subota, 01 april 2017 08:56
milojko
Juče čujem neku buku u hodniku, provirim kroz špijunku, kad ono kod komšinice koja na samrti leži već godinama došli iz SNS da se dogovore za glasanje. Kažu ništa vi ne brinite, eto nas kod vas, a vi deda možete na glasanje bez poziva samo sa ličnom kartom dođete, rekao je Vučić i na televiziji su tako rekli.
Dakle, kada nepokretni i bolesni pozivaju da izađe komisija da glasaju kod kuće, oni dođu i kažu: - Mi smo iz SNS.
Preporuke:
19
3
77 subota, 01 april 2017 08:58
Ljubi čika
Odličan - 5!
Preporuke:
7
6
78 subota, 01 april 2017 09:09
glasajte za PROMENE
Kakva je razlika između Jankovića i Vučića?
Lepo vam čovek reče juče da "nema ali", da smo genocidan narod, da KIM nije Srbija, da ne zna da li za NATO ili ne, da mu trebaju eksperti da to skonta, a predsednički je kandidat, da moramo svi snositi odgovornost kao i on što je do juče sedeo u vladi Mirka Marjanovića za izvršeni kako kaže genocid. Dok ste vi, vaši roditelji ili deca ratovali ili gutali suzavac po Beogradu na antiratnim protestima, dok je vas ili vaše stare pendrečila policija i Slobina konjica, a vaša braća ginula na ratištu i neki se vratili bez ruke i noge, ili sa psihičkim problemima, on je bio potrčko u minist. sporta, moguće i radnik DB, uposlio ženu u MUP, izbegao krivičnu odgovornost za nedozvoljeno držanje pištolja i falsifikovao (antidatiranje) isprave o držanju i nošenju pištolja u cilju izbegavanja krivične odgovornosti. Danas priča o vladavini prava, sa Selaković i Dolovac je drugarić, a vi očekujete da se založi stvarno za Savamalu, za promenu Ustava je...
Preporuke:
34
8
79 subota, 01 april 2017 09:23
Renolds
Izdajnik Janković nije izbor. Ako njegove izjave o Srebrenici nisu dovoljan dokaz da se njegova politika ništa neće razlikovati od Vučićeve (ako ne bude još i gora), onda zaista nema smisla za dalju raspravu. Sve i da se dokopa predsedničke pozicije, Janković će sjajno kohabitirati. Uostalom, da je on draži izbor vlasti za drugi krug govori činjenica da blatoidi ne spominju ono (samo)ubistvo koliko bi se očekivalo, većina paljbe usmerena je na Jeremića. Pametnom dosta.
Preporuke:
35
9
80 subota, 01 april 2017 09:45
DrJelaBisic
Za Bobe:Da Stari Grci su osobu koja ne ucestvuje u polit zivotu polisa zvali idiot.Ali polit zivot nisu samo I uvek samo izbori,niti izlazak na glasanje.I neizlazak je politicki cin. ... Ne razumem kako vi gledate na ulogu predsednika u polit sistemu.Po mnogima njegova uloga je minorna,pretstavljacka,treba da bude lep,da ima sredjene zube I da ume da se ponasa.Neka vrsta trgovackog putnika.Po vama,nema I ne mora da ima svoje polit ideje,vec zastupa sta mu se da.Politicki gunifleks.Sta ce nam onda uopste predsednik?Imamo tolike ambasadore.
Preporuke:
4
8
81 subota, 01 april 2017 09:54
Srki
slazem se iznesenim i smtram da si opozicija, generalno gledano,nije dala puno truda.U situaciji kad je vlast okupirala sve medije,opozicioni kandidati su trebali vise putovati po Srbiji i biti u neposrednom kontaktu sa narodom.Vani, na otvorenom,na trgovima.Moram konstatovati da je vecina opozicije u Srbiji,po obicaju - lenja.Da li je razlog komocija ili su kupljeni,to ne znam.Da sam bio kandidat,unajmo bi bus,neku manju zabavnu grupu ili pevaca i obisao bi celu Srbiju i oblepio bi usput celu Srbiju plakatima.To nisu velike pare, ali trud jeste.
Preporuke:
12
2
82 subota, 01 april 2017 10:28
Dr Milanče Mitovski
IZBORNI EPILOG: MARTOVSKO ZATIŠJE I APRILSKO “SVANUĆE”!

Predizborna kampanja, predizborna tišina i izborno spasenje bez galame. A zašto?

*Kakvi su naši predsednički kandidati. Fundamet al' isti.
*Ne čudimo se što nam je svaka vlast ista. I birači su isti.
*Građani ne znaju za koga da glasaju. Moraće opet protiv sebe.
*U predizbornoj kampanji mnogi nas vode u Evropu, ali niko ne reče u Srbiju.
*Bojim se da nakon izbora uspon jednog ne dovede do pada svih.
*Obratio se Sosa boranima i borankama: „Noli turbare circulos meos“ (ne dirajte moje krugove)!
*Do izbora narod je zaveden obećanjima. Posle su ga, koliko su znali i umeli, sjebali.
*Ko kaže da su izbori namešteni? Namešteni su rezultati i kandidati.
*Penzioneri nisu imali problema sa grejanjem. Ložili se na povećanje penzija.
*Penzioneri su sa apetitom. Očiste kontejnere.
*Birajte ga! Tačno je da mnogo laže, ali su mu i obećanja svakako najbolja.
*U politici se poštuje ekologija. Njen otpad se reciklira na izborima
Preporuke:
14
1
83 subota, 01 april 2017 10:53
***
Problem je u tome što su mnogi naši političari ucenjeni:
Šešelj - Hagom ( najava hapšenja tri poslanika za uticanje na svedoke, je najava obnove postupka Vojislavu Šešelju ako ne bude slušao i radio u interesu Brisela i Vašingtona)
Drašković - Hagom (odavno),
Vučić - Hagom (odavno),
Nikolić - Hagom (odavno)
Janković - aferom pištolj,
Dačić - aferom koferče...
UCENJENI LJUDI NE MOGU RADITI U INTERESU ZEMLJE.
HVALA NJIMA ZA SVE DOBRO I LOŠE, ALI MORAJU DA ODU U ISTORIJU DA BI NOVI LJUDI BEZ TERETA I PUTERA, MOGLI DA VODE DRŽAVU U INTERESU NARODA I GRAĐANA!!!
Razumem zašto su potrebni onima koji treba da nas obeščaste, obezvlaste, svedu na pašaluk, kupe za euro ili dva, ali ne razumem zašto oni trebaju nama i zašto uživaju toliku podršku.
Vi se smejete primitivnim naprednjacima, a deset hiljada ovih što šetaju za Jankovića su vam COOL KAO JUL.
Preporuke:
25
8
84 subota, 01 april 2017 11:40
što jes jes
Petar B. je obožavalac Saše Janković, tako da što se babi snilo, to joj se i zbilo.
Jedino mi nisu jasni ostali komentatori koji su se upecali na njegovu "ekspertsku" prognozu.
Dok ne prođu izbori, ko može znati rezultat?
Preporuke:
12
17
85 subota, 01 april 2017 11:51
Samo pitam
kako je to gospodin Aleksandar Popovic Vucicev satelit kada ga najmanje ima na svim rezimskim televizijama? Hvala
Preporuke:
11
25
86 subota, 01 april 2017 12:02
@ Samo pitam
Dali ste odgovor.
A i Branko D. i Mira A. kod Teše su vam dali odgovore.
Mnogo ima njih koji su kompromitovani, pa onda jedni druge ofiraju preko medija, tako da se više niš sakriti ne može.
Sve pošten svet i gospoda.
Preporuke:
20
2
87 subota, 01 april 2017 12:08
Boško
Samo pitam
kako je to gospodin Aleksandar Popovic Vucicev satelit kada ga najmanje ima na svim rezimskim televizijama? Hvala
Svako ima svoj cilj zašto ulazi u koaliciju

Neko da postane "kalif umesto kalifa"

a neko da "izžicari" deo kolača iz budžeta koji partija iz koalicije dobija po poslaniku u skupštini (i da mu "preživi stranka" jer se ispostavilo da je "virtuelna")

dok je neko zadovoljan poslaničkom platom.

Sve je to pitanje motiva i alavosti za pljačku.

A ako ti se zadnje dve stavke učine "male" samo pitaj nezaposlene bez primanja i one sa najnižim primanjima koliko je to "malo"
Preporuke:
15
8
88 subota, 01 april 2017 12:27
komeserijat za izbeglice
Svaka nam je vlast gora od prethodne.
Bože pomozi.
Preporuke:
23
0
89 subota, 01 april 2017 12:31
ambasador do kraja mandata
Mnogo ih je za koje ne treba glasati.
Preporuke:
17
0
90 subota, 01 april 2017 12:47
voja
Tacno, ali malo kasno. Tacno je da je ova vlast jedna od najgorih... ALI to je trebalo napisati pre 10 ili 15 godina. I zar iskustvo 1990 do 2000 godine nije bilo dovoljno da se vidi efekat rada SPS i SRS? Dok je Kostunica bio napadan i ismevan, sve vreme od 2001, niko nije rekao: ljudi ne dajte da se SPS i SRS"/SNS vrate na vlast, jer ce to biti gore od ovog sada! Zar se niko ne seca da su DS, mediji, Canak, Ceda, intelektualci, analiticari, filatelisti, numizmaticari, esperantisti... itd itd, svi slozno trubili protiv Kostunice. Secate li se kada je Djindjic izbacio iz skupstine 45 poslanika DSSa 2002 godine? Secate li se kako u Tadicevo vreme Kostunica nije mogao da se pojavi skoro nigde u medijima? Ja se secam svih onih uvreda koje je Kostunica trpeo, pa moram da se bar malo nasmejem kada cujem da je AV rekao "nisam vam ja Kostunica da me maltretirate". I malo je u pravu, malcice bar, draga braco i sestre, dame i gospodo.
Preporuke:
14
6
91 subota, 01 april 2017 12:57
aleksandar
Nikako ne glasati za Jankovića i Čanka.
Najgori od najgorih.
Preporuke:
22
7
92 subota, 01 april 2017 13:05
Betelgeuse
Tako je Đorđe! Izbor je jasan, dosta je bilo.


https://www.youtube.com/watch?v=nSZnbDIkUVc

Nedostaje desetak sekundi tona na početku. Hvala.
Preporuke:
6
6
93 subota, 01 april 2017 13:34
Turas
Nije u pitanju političko slepilo Vučićevih protivnika koji nisu udruženo izbacili jednog kandidata . U ovom slučaju najlogičnije bi bio Jeremić . To svi znamo .
Dakle šta je u pitanju ? Srbski izborni cirkus kao i prošlih izbora - opozicija nikako da se složi ? Verujem da većina birača isto posmatra - uskogrudost kandidata za predsednika Srbije .
Zato i sumnjam u drugi krug . Ali gospodo kuckači , sami smo krivi . To je izgleda taj mentalni "krivuljar" kod nas Srba - nedaj Bože da se Srbi slože
Preporuke:
8
5
94 subota, 01 april 2017 13:42
Stradija
Voleo bi nije,ali AV je osmislio sve i pobedice u prvom krugu a u drugom, cekace vas sok, toma diploma ce biti premijer.
Preporuke:
7
8
95 subota, 01 april 2017 14:22
@Tyras
A ko je vas ili mene nešto pitao.
Jeste li vi bili u stanu kod Saleta na dogovoru sa Jeremićem.
Ajte molim vas, manite me te priče o krivici.
Krivi smo što smo živi i to od rođenja i pre rođenja.
Svuda cenzura i ovde i tamo i svuda.
I šta očekujete? Njima je dobro. Niko od ovih koji su trčali prvi krug nije materijalno oštećen, a nama je dobro taman kako smo zaslužili. Pošto nismo je li kuražni da bacimo truli parazdajz gde treba, onda barem da umremo dostojanstveno.
Zbogom.
Preporuke:
9
3
96 subota, 01 april 2017 14:23
samo
Dodatna informacija koju nisam znala a ide u prilog POGUBNOJ POLITICI VUCICA PREMA KOSOVU. da li znate da je ZABRANJENO SLANJE KNJIGA NA KOSOVO. Pokusali smo da posaljemo coveku u Zvecanu I TO JE zabranjeno, Sta reci?
Preporuke:
19
1
97 subota, 01 april 2017 15:28
nenad
Jeremic jeste najbolja solucija od svih ponudjenih.I demokratski orijentisan i dovoljno nacionalan. Mlad , a sa dovoljno diplomatskog iskustva i veza. Ali...Nije dovoljno ESTRADIZOVAN. Jer kod perosecnog biraca moras biti ili soumen i zabavna zvezda ili moras biti okruzen takvima. Prosecan birac kod nas nece da cita program kandidata. Ne interesuje ga ozbiljna kampanja niti citati pesnika ili alegorije. Oni hoce Dacica koji peva Rokvica i Halida, vodju Vucica, za..banta tipa Belog ili nekoga ko je bar okruzen estradom poput Jankovica i glumaca , pevaca i sportista koji su oko njega. Jankovic nema perogram, ali ima Georgeijeva i Dudu. Jeremiceva kampanja je "preozbiljna". I Obradoviceva je takva. Oni nisu u "trendu". Jeremica su malo vise pogledali tek tokom afere sa Natasom Jeremic. Do tada, niko niti je citao njegov program niti je bilo veceg interesa da se saslusa. Jeremic se potrosio. Trebao je da saceka narednu priliku. Mi ne zelimo ozbiljnu politiku. Vec estradu. Videcete sutra
Preporuke:
15
2
98 subota, 01 april 2017 15:29
Pozdrav ekipi NSPM
Vi ste jedan od svetionika Srbije.Teško je ostati principijelan i dosledan u politici danas.Teško je ostati srpski vitez danas, posebno ako su presečeni izvori finansiranja.Vi morate opstati radi nas! Okupljajte i dalje intelektualnu elitu Srbije.Kvalitet imate, i to mora roditi kvantitet kad tad. Ja pozivam sve tajkune,privrednike,poljoprivrednike i preduzetnike da doniraju neki dinar za NSPM. To je dugoročni interes svih vas i nas čiji se glas čuje zahvaljujući ovom portalu.Onom ko ima i zna da radi, demokratija i slobodno tržište su najpotrebniji.Zato je bitan svaki slobodni i objektivni medij, i to moramo negovati zbog sebe.
Preporuke:
15
3
99 subota, 01 april 2017 15:54
Istina
Kao što sam pretpostavljao,propaganda režima je bila mnogo oštrija prema Jeremiću nego Jankoviću!Procena je da Janković u drugom krugu može da uzme manje glasova i da je manje opasan kandidat za režim!Janković je već sebi dao autogol ovim izjavama o Srebrenici i Kosovu,jer dobro zna da ne može pobediti Vučića samo sa glasovima kruga dvojke i tzv.građanskih snaga!Kandidature Obradovića i Radulovića su možda pogrešni potezi,ali o tom će najbolji rezultat dati izbori!
Preporuke:
10
3
100 subota, 01 april 2017 15:57
Sergej
@Shone

Mislim da Vuk Jeremic nije jedini kandidat koji ima sanse da pobedi Vucica u drugom krugu. Izvini, ali ocigledno je da se ovde u Srbiji ankete redovno namestaju, tako da za tvrdnju da Jeremic ima toliko veci potencijal od Boska je potreban veliki dokaz.

Sa druge strane, ono sto sigurno razlikuje Jeremica od Boska je to sto Jeremic ima Tadicevu podrsku, u cijoj vladi je bio i ministar, kao i to da podrzava ulazak u EU. On to prica sada pre ikakvog glasanja.

Isto je i Nikolic navodno bio "manje zlo" na izborima protiv Tadica, pa sada vidimo da bi cak i Tadic bio bolji predsednik od njega. Manje zlo je i dalje zlo kako god okrenes...
Preporuke:
11
3
101 subota, 01 april 2017 15:58
@molder
Sokole koji Janković da podrži Jeremića jel vide ti ko je kod njega u ekipi?
Preporuke:
14
5
102 subota, 01 april 2017 16:28
Dane
Glasaću sada za Boška, ali ako Vuk bude u drugom krugu, glasaću za njega.

Što se tiče Boška Obradovića, mislim da bi on čak i podržao Vuka, ali je poranio sa kandidaturom i pomalo pompezno ju je objavio, tako da više nije mogao natrag - verovatno bi mu nanelo štetu da se docnije povukao i dao podršku Vuku.
Preporuke:
14
2
103 subota, 01 april 2017 16:35
Nemanja@O Boškovom konzervatizmu
Boško to definitivno jeste.Za srpske prilike njegovi stavovi jesu konzervativniji,radikalniji itd itd.Znate za Saudijsku Arabiju je biti liberalan znači zagovarati one burke sa otvorom,tako i u Srbiji niko ne kaže da je Boško svojim stavovima neki radikalni ekstremista ali prosto on jeste konzervativniji i manje liberalan.

To je nešto što naprimer nešto što me je odbacivalo od njega i birao sam DSS,a ne Dveri.
Preporuke:
12
1
104 subota, 01 april 2017 16:58
Nemanja@glasačima radikala i dveri
Par puta sa upravo ovde pisao o tome da ja nemam ništa loše da kažem o Obradoviću i da pozovem da se ne glasa za njega,ali ipak mislim da konačno moramo da raščistimo neke stvari.Prvo,Obradović ne može da bude drugi,ne može da budi ni treći ni četvrti,a kamoli da pričamo da pobedi Vučića.To smo nadam se svi shvatili.Naravno i ja sam znao 2012 da Koštunica ne može da bude drugi pa sam glasao za njega,to naravno nije argument da neko ne treba da glasa za Obradovića.Ali ono što mislim da svi glasači dveri trebali bi da znaju da glasom Obradoviću teraju Jankovića u drugi krug,to je sad postalo evidentno da će za nekoliko procenata razlike,ukoliko bude drugog kruga,Janković otići u drugi krug i to su upravo glasači DVERI I Stamatovića.Jedan deo radikala neće glasati za Šešelja i da će i te glasove pokupiti Obradović.I oni moraju da znaju da će Janković u drugi krug,ukoliko se glasovi budu rasipali na Obradovića i Stamatovića.

Nisam oduševljen duelom Janković-Vučić,ali ako mora tako u redu.
Preporuke:
16
4
105 subota, 01 april 2017 17:48
Boba
paja patak
"u ovoj situaciji i u ovoj sredini biti najbolji kandidat u stvari 100% garancija za propast"

Tačna dijagnoza i to ne samo za vlast nego za sve sfere javnih pozicija uključujući i visoko školstvo npr. gde su rektori i dekani naučni mediokriteti i ljudske nule.
To je odraz decenija negativne selekcije gde je svako na iole kakvoj poziciji moći birao goreg od sebe da ga nasledi. Tako smo od Miloševića došli do Dačića, od Šešelja do Vučića.
Kako je govorio Ivo Andrić - Dugotrajno robovanje i rđava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud u njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla, nego ni svoju sopstvenu korist od očigledne štete.
Onom boljem delu naroda ostaje da shvati da narod nikad nije oslobađala i vodila napred većina već promišljena i odlučna manjina i pojedinci. U suprotnom sve čeka sunovrat pa i one koji sve shvataju a efektivno ne rade ništa.
Preporuke:
6
1
106 subota, 01 april 2017 17:48
milan
Jeremica sutra moze da izvadi samo tihi deo birac koji se nisu izjasnjavali. Da izadju i da, neki u posljednji cas, pocnu da razmisljaju racionalno. Ali, koliko je to realno? Deset odsto ne vodi u drugi krug. Treba Mmkar 15 odsto ili vise. A Jeremicu ni jedna anketa nije davala toliko. Nije nevazno ni koliko ce ko dobiti cak i u slucaju da Vucic pobedi u prvom krugu.Depresivno je sto ce sve ostati isto. Vođa na mestu vođe, DS sa Sutanovcem, Seselj kao omiljeni opozicionar (drugi covek u odnosu na haske nasetupe!), Radulovic sa svoji pet -sest odsto, socijalisti razmahani sa vecnim Dacicem na mestu premijera...Uzas.
Preporuke:
13
2
107 subota, 01 april 2017 17:51
Boba
"To sto Srbi misle da je samo njihova opcija stopostotno najbolja - to je drugi par cipela. Zato ce Vucic i Jankovic (koji govori o genocidu i priznaje Kosovo) da podele megadan u slucaju drugog kruga, a vi i dalje obasnjavajte zasto Jeremic "nije bio najbolja opcija"."
Tačno Janković je rezervna varijanta vlasti i Vučića i žutih - efektivno otvoreno a ne prikriveno antisrpska verzija.
Najgore što se može desiti je upravo prolazak ove dvojice Soroševih dronova u drugi krug i onda izbor postaje izbor slikovito rečeno između akutne žutice u kombinaciji sa hroničnom sidom i hronične kolere.
Takav izbor gubi svaki smisao i u tom slučaju a i inače treba napraviti demonstracije zbog medijske krađe pre izbora, lažnog biračkog spiska sa naduvanim nepostojećim glasačima, kao i manipulacijom glasova sa okupiranog Kosmeta. Alternativa ovome je efektivno mirenje sa propašću nažalost.
Jeremić je možda poslednja šansa za miran silazak Vučića sa vlasti.
Preporuke:
14
8
108 subota, 01 april 2017 17:53
Nenad
Iako Đorđa Vukadinovića smatram svojim poslanikom u Skupštini, ne mislim da je Jeremić najbolji kandidat, smatram da je poput Vukadinovića i Boško Obradović moj predstavnik u Skupštini i da bi bio bolji predsednik Srbije od Jeremića.
Moguće je da bi Jeremić imao veće šanse da pobedi UČKića da su izbori pošteni, što u ovoj medijskoj džungli/močvari svakako nisu, ali šta nam garantuje ako Jeremić (ili Janković) pobedi na izborima da će da rade u interesu naroda a ne svom i ko zna čijem (gde im je overena ostavka sa zapisanim stavkama programa)?
Preporuke:
10
7
109 subota, 01 april 2017 19:00
Aleksa
Samo u našu kuću, stigla su dva poziva za glasanje,
prvi za babu koja je umrla pre dve godine i drugi
za tetku koja je odselila u Kanadu pre pet godina.
Toliko o biračkim spiskovima.
Preporuke:
11
2
110 subota, 01 april 2017 19:48
Vučić = Izdaja
Svima onima koji imaju dilemu da li je Vuk na bilo koji način u službi stranih interesa: Vučić nije od stranaca dobio blagoslov da brani samo sebe i svoj opstanak na vlasti, već i da brani strane interese, što ujedno i predstavlja cenu opstanka na vlasti. Da zapad želi Vuka, mislite li da bi ćutali na sva ova medijska linčovanja i pravili se da je u Srbiji sve u redu i da "imaju veće brige na Bliskom istoku"? Pogledajte i neke detalje o medijskoj pokrivenosti, gde npr pseudo-patriote Šešelj i Parović imaju ogromnu podršku i veću minutažu od Obradovića, Popovića, Stamatovića. Samo pogledajte prema kome su mediji blagonakloni i sve će vam biti jasno. Naravno, prema Vuku su ubedljivo najgori, jer velika količina medijskog prostora gde je on prisutan je u negativnom konekstu, što se ne može "oprati" prostim davanjem termina da se eto i on ponekad malo predstavi glasačima...
Preporuke:
34
4
111 subota, 01 april 2017 19:48
Jugoslavija
Dobro veče birači.

Moja prognoza je da Šešelj ide u drugi krug sa vučićem i naravno izgubiće u drugom krugu jer će žuti koji izađu u drugom krugu radije birati vučića.
Preporuke:
7
28
112 subota, 01 april 2017 20:02
SAMO JAKO
Bolje glasajte za Belog nego za Jankovića.
Realno bolji kandidat, a ima šanse da uđe u drugi krug više od svih ostalih osim možda Jankovića. Ne bacajte glasove, glasajte za Belog, a dalje ćemo videti šta ćemo kad se zakuva u drugom krugu.
Ovi izbori nisu fer od samog početka, a sa igračima takvog kalibra kao što su Vučić, Vučićević i ostali da ne kažem kakvi, ovaj dečko se nosi odlično.

https://www.youtube.com/watch?v=2t8ko7EPQn0
Preporuke:
15
6
113 subota, 01 april 2017 20:59
Jugoslavija
Za koga ćete vi koji ćete glasati za Jeremića u prvom krugu, glasati u drugom krugu ukoliko se u njemu nađu Vučić i Šešelj?

Hvala unaprijed na odgovorima.
Preporuke:
7
4
114 subota, 01 april 2017 21:06
Vučić = Izdaja
Svima onima koji imaju dilemu da li je Vuk na bilo koji način u službi stranih interesa: Vučić nije od stranaca dobio blagoslov da brani samo sebe i svoj opstanak na vlasti, već i da brani strane interese, što ujedno i predstavlja cenu opstanka na vlasti. Da zapad želi Vuka, mislite li da bi ćutali na sva ova medijska linčovanja i pravili se da je u Srbiji sve u redu i da "imaju veće brige na Bliskom istoku"? Pogledajte i neke detalje o medijskoj pokrivenosti, gde npr pseudo-patriote Šešelj i Parović imaju ogromnu podršku i veću minutažu od Obradovića, Popovića, Stamatovića. Samo pogledajte prema kome su mediji blagonakloni i sve će vam biti jasno. Naravno, prema Vuku su ubedljivo najgori, jer velika količina medijskog prostora gde je on prisutan je u negativnom konekstu, što se ne može "oprati" prostim davanjem termina da se eto i on ponekad malo predstavi glasačima...
Preporuke:
7
8
115 subota, 01 april 2017 21:22
Zvonimir Bgd
Nezavisno od mog politickog opredeljenja, pokusao sam da iskljucim sopstvene zelje i sto objektivnije sagledam trenutno stanje na jadnoj i zalosnoj srpskoj politickoj sceni. Ukljucujuci sramotnu medijsku uniformnost i izbornu manipulaciju na koju su pristali svi opozicioni kandidati, rezultat glasanja lakoverne srpske sirotinje raje pod vodjstvom kvaziintelektualaca i pseudo-elite bice verovatno ovakav:

1. Aleksandar Vucic
2. Sasa Jankovic
3. Vuk Jeremic
4. Vojislav Seselj
________________________

Ne upustam se u nezahvalnu procenu procenata glasova, ali dovoljan je i redosled. Na listi bi u nastavku 5, 6. i 7. mesto delili Beli Preletacevic, Radulovic i Obradovic, a na zacelju bi bili Popovic, Stamatovic, Canak i Parovic.

Pesimisticki smatram da drugog kruga izbora nece biti. U svemu ovome, voleo bih da gresim. Zivi bili!
Preporuke:
12
5
116 subota, 01 april 2017 21:44
negi
Svako glasa za koga hoće i želi,naravno sem onih koji glasaju pod moranje.Izaberite za glasanje koga hoćete samo nemojte Ludog Milojka i nemojte vaš izbor proglašavati za "patriotski" čin.On je pre svega lični izbor a ne neko dubokoumno moralisanje,samo vi znate zašto ste glasali tako i niko drugi.Važno je za koga će mo glasati ali je ovaj put mnogo važnije izaći na samo glasanje(ovo se pre svega odnosi na Cvika).Važno je i da kao komentatorima na ovom sajtu prenesemo i razmenimo sve ono što se događa na biračkim mestima da bi bar ostao neki trag svega onog što će se dogoditi na biralištima,a događaće se mnogo toga jer je velika mašinerija i ogromni resursi stavljena u pogon. Srećno svima i vidimo se sutra posle glasanja sa utiscima.
Preporuke:
5
5
117 subota, 01 april 2017 22:11
Knežević Milan
Kako beše ono, da zapušimo nos?
Ne mogu više, gušim se u smradu, čim pustim!
Kako, za ime sveta, da glasam za Jeremića, kad pamtim sve što je radio i govorio kao Tadićev saradnik?
Da poverujem da se "popravio"?
Hvala, Đorđe, ali- ja ne mogu...
Ili Beli, ili beli listić sa crtežom...
Preporuke:
9
7
118 subota, 01 april 2017 22:33
ZEMUNAC,apriLILILI.......danas je prvi april!
Bolje dasu izbori prvog,a ne 2.aprila!KO BROJI GLASOVE,taj i dobija!DA je moguce da IMAMO DEMOKRATIJU U SRBIJI,ne bi TOLIKO dobronamerno svi TRPELI ovog vulgarnog manipulatira VELIKOG Vodju,sa velikim usnama na nuskom licu!A BRANE GA razne POLUTAJNE BEZBEDNOSNE sluzbe koje ga STITE i guse slobide i demokreatiju!Resili bi,u pravnoj drzavi, slucaj SAVAMALA i helikopter,a ne podrzavali ovog domaceg GEBELSA!OVO JE SVE TEATAR APSURDA,unapred je odluceno,zbog kredita MMF,da ON BUDE diktator i PREDSEDNIK!I VI DJORDJE,samo otvarate ventil,i to im je potrebno,kada pisete ISTINU!NE MOZEMO IM NISTA,bez ulicnih protesta,i samo AKO MU SE ZAISTA DOGODI NAROD!A ON ZNA,kako da to kontrolise!UBISE SRBIJU,ali nema pomoci bez REAKNE PPOBUNE,koju nema ko da organizuje!TO JE SUROVA REALNOST!Bolje je otputovati iz ovog raja!
Preporuke:
6
6
119 subota, 01 april 2017 22:51
Observantes
Šešelj ako ne osvoji 11 posto, što je njegova najniža izborna tarifa, iskustveno, znači da je poremećaj u naciji evidentan. Janković ako se dokopa drugog kruga onda je poremećaj mnogo veći. Idealan rezultat bi bio drugi krug u kome se TV duelom obračunavaju Šešelj i Vučić!
Preporuke:
6
12
120 subota, 01 april 2017 23:19
Petar B.
PRVI REZULTATI IZBORA

Doduse samo iz Ambasade u Londonu. Upravo je procurelo I NIJE jos zvanicno potvrdjeno (pa verodostojnost treba uzeti sa zadrskom):

Izlaznost - 338 ljudi (61% VISE od izlaznost za parlamentarne izbore prosle godine).

Rezultati

S. Janković 241 (71%)
V. Jeremić 27  (8%)
L. Maksimovic Beli 24 (7%)
A. Vučić 19 (6%)

Radi poredjenja, na proslim izborima, najvise u Londonu je dobio DJB (38%) a SNS I SPS su zajedno imali 16%.

AKO je ovo istinito, evo par komentara:

1. Izlaznost ce izgleda biti mnogo veca od proslih izbora
2. G. Vucic moze ocekivati da dobije znatno manje od zajednickih SNS/SPS glasova na proslim izborima
3. Mnogi koji su "ucenjeni" nece glasati za g. Vucica jer, po ovome, cak ni svi sluzbenici u Ambasadi izgleda nisu glasali za g. Vucica!
Preporuke:
27
4
121 nedelja, 02 april 2017 00:34
branko
Ti rezultati ne pokazuju nista. Jankovic u Srbiji nece imati ni izbliza takve procente. Jeremic ce biti iznenadjenje.
Preporuke:
1
5
122 nedelja, 02 april 2017 00:40
Nemanja@Observantes
A na čemu bazirate nadu da će Šešelj dobiti minimum sto hiljada glasova više u odnosu na prošlu godinu?Pogrešili ste oko limita,njegov limit je onih 8% koji će ići ovaj put i dosta manje od toga jer car je go,a Šešelj nije opozicija.

Inače komentator Jugoslavija je postavio pitanje za koga bi mi koji smo za Jeremića glasali ukoliko bude drugog kruga i u njemu Šešelj,odgovor na to pitanje jeste kako će se on ponašati u tom tv duelu.Da li će konačno u tv duelu reći ko je i šta je Vučić,ili ćemo opet slušati o divnom malom Aleku koji je u roku završio fakultet.
Preporuke:
6
3
123 nedelja, 02 april 2017 00:55
Pop
Av i u 1. I u2. Krugu 48 %
Znaci stabilan je.
Preporuke:
3
1
124 nedelja, 02 april 2017 00:56
Nemanja@Petar B.
Ne ulazim u tačnost tog podatka o rezultatima u Britaniji,jer u Londonu je biračko mesto za celu Britaniju,ali moram da vam ukažem na neke podatke koje će malo da razjasne ove vaše zaključke.

Nije izlaznost skočila u Britaniji za 67%,nego je skočio broj onih koji su dobili pravo glasa na tom biračkom mestu.Jer 2016 godine je pravo glasa u Londonu imalo 260,a iskoristilo ga 209 što je 80% onih koji imaju pravo glasa.Znači ako je tačan taj podatak o preko 300 ljudi koji su izašli to je pre svega posledica što je veći broj ljudi dobio biračko pravo,a sama izlaznost je bila velika i prošle godine.Odnosno ne možemo po tome donositi zaključak da će biti neke velike izlaznosti,jer u inostranstvu je izlaznost uglavnom jako velika i prosek je bio na prošlim izborima oko 70%.

E sad ukoliko su tačni podaci o podršci i Janković stvarno ima toliku podršku u odnosu na ostale,i to je nije neka novost ako pogledamo iste te rezultate iz 2016 godine primetno je da Vučić ima podršku 50% izašlih samo
Preporuke:
3
1
125 nedelja, 02 april 2017 00:57
Nemanja@Petar B.
u Bosni,Hrvatskoj i Crnoj Gori.I po tome možemo da zaključimo da ti rezultati iz Britanije ne pokazuju nikakvu posebnu hrabrost naših zaposlenih u ambasadama,jer evidentno je i na prethodnim izborima da su glasali većinski za opoziciju na skoro svim biračkim mestima u inostranstvu.

Naravno treba napomenuti da nisu svi glasači zaposleni u ambasadi,ima tu naših ljudi koji imaju pravo glasa.

Ono što ste u pravu to je da Vučić neće imati rezultat koji su SNS,SPS,SVM i Zukorlić ostvarili na prethodnim izborima za parlament.Po mojim procenama on će uzeti između 1950 000 i 2050 000.E sad da li će biti drugog kruga zavisi od izlaznosti,a ko će biti u njemu to ćemo videti.
Preporuke:
2
1
126 nedelja, 02 april 2017 01:12
Majstor Bob
Ja ne znam šta ćete sutra, drugovi komuno-komentatori sa cenjenog sajta... znam da vam nije lako... Da li se lomite između Vučka i drugosrbijanca Jankovića? Vučko je ipak dokazani šiptarski prijatelj i hrvaćanski ćutatelj. Gradiće autoput šiptarima.
A možda ipak Preletačević, izgleda nekako debilasto kao i prosečni komuno-srbin poslednjih 70 godina?
Ili, prosto, u stilu vaših pametnih imena ovde, dopišite, pod 12. Staljin, Tito, Mao, Pavelić, smrt...
Preporuke:
4
5
127 nedelja, 02 april 2017 08:29
Ende
Samo jako, il nikako!
Preporuke:
2
1
128 nedelja, 02 april 2017 08:31
Jugoslavija
@Nemanja

Inače komentator Jugoslavija je postavio pitanje za koga bi mi koji smo za Jeremića glasali ukoliko bude drugog kruga i u njemu Šešelj,odgovor na to pitanje jeste kako će se on ponašati u tom tv duelu.Da li će konačno u tv duelu reći ko je i šta je Vučić,ili ćemo opet slušati o divnom malom Aleku koji je u roku završio fakultet.


Iako niste direktno odgovorili meni već Observantesu Vaš citirani komentar me je prijatno i pozitivno iznenadio. Nadam se da ste iskreni. Na stranu Vaša pogrešna zapažanja o Šešelju.
Preporuke:
6
2
129 nedelja, 02 april 2017 08:56
Milos
Sto se mene tice, i Jeremic i Vucic su kandidati koji se zalazu za nastavak evrointegracija. Posto sam ja protiv evrointegracija, ne mogu da glasam niti za jednog, niti za drugog.
Preporuke:
13
3
130 nedelja, 02 april 2017 12:15
Seljak Bezemljaš
Glasao sam za Jeremića.
Vučićeva i spoljna i unutrašnja politika je nastavak politike petog oktobra.
Janković hoda okolo sa tipovima koji su za "Vojvodina republika".
Beli je izdanak onih "mladih" koji su bežeći od rada otrčali na fakultet. Igraju se,"zezaju" i odbijaju da odrastu.
Preporuke:
6
7
131 nedelja, 02 april 2017 17:55
Blagojevic Predrag Pale Romanija
Radikal sam.Ne smeta mi gospodin Jeremic.Naprotiv,hvala mu za Mars na Drinu u U N .
Iritira otvorena mrznja spram nas iz SRS.Kad te brat(DSS,DVERI) napada,teze podnosis od NVO otrova.ALI,malo da razvedrimo...Izlaznost : 4.100.000.Procenti : AV 48,8 ,Jankovic 18 , Prof V.Seselj 11 ,Jeremic 7 ,Preletacevic 4,5 ,Stamatovic 3..i to je to..Drugi krug siguran.Bez obzira na Prof V. Seselja,sretan sam zbog toga..S verom u Boga...
Preporuke:
2
2
132 nedelja, 02 april 2017 22:33
Rđosav
- pa, "bravo, Đorđe!" - vidim, poslušaše Te srpski glasači, čak 5,8% njih. Malo li ie?!

- mlad si Ti, mlad Tvoi kandidat - na sledećim izborima ima da razbiiete! Napravićete barem za 50% bolji rezultat - recimo, 8,7%.

- zato: samo hrabro, i - ne odustaite! Vi ste nam posleda nada protiv ovog izdainika Vučića!
Preporuke:
7
8
133 utorak, 04 april 2017 09:30
ludi skretnicar
Jeremic je upravo sahranio ideju nacionalno demokratske opcije u Srbiji. Koje smo mi budale.
Preporuke:
4
0
134 utorak, 04 april 2017 12:47
Seljak Bezemljaš
Imamo crvene,plave i žute.
I Rđosave.To su zeleni.
Zeleni od zlobe.
Preporuke:
1
0
135 utorak, 04 april 2017 13:34
Zoran Vujic
Zakljucak mora biti zasnovan na cinjenicama, a evo kako stoje stvari, mada je u javnosti puno dezinformacija, konfuzije i poluistina -
- Jeremic ima 42 godine
- nema zavrsen fakultet, nego koledz od 3 godine
-naravno, nema ni master ni magistraturu
- prema tome, nema zanimanje, ni poziv
-jedino radno iskustvo u zivotu mu je ministar Tadica
-podrazumeva se da nijednu "diplomu" nije nostrifikovao u Srbiji, tako da nema ni visu skolu
-bio je clan SPS, pa DS dok su bili na vlasti
-kao kandidat za UN je nastupio kao nezaposleno lice sa boravistem u Njujorku
-nije nikada bio ni "drugi" ni treci,cetvrti, niti to postoji, niti je ikada postojalo. A.Guteres je izabran u prvom i jedinom krugu glasanja, jednoglasno ukljucujuci Kinu u Rusiju
-Jeremic je kupio stan novcem Agrobanke, a kum preko koga je to uradio je u pritvoru zbog pronevere /Ljubomir Samardzic/
-za dzeparac u Njujorku je poneo 7 miliona dolara iz budzeta Srbije
Ovo su sve fakti, a zakljucak je za svakog pojedinacno
Preporuke:
9
3
136 utorak, 04 april 2017 22:50
Seljak Bezemljaš
utorak, 04 april 2017 13:34 Zoran Vujic
Kako to mislite,7 miliona džeparca, kako to mislite kupio stan novcem Agrobanke.....sve ste to izneli onako kako se kod nas iznose poluistine (poluistina = žilava laž)

Uzgred a za Jeremića.
Nadam se da se niste obeshrabrili.
Ovo je samo jedan meč.
Pričaju mi prijatelji da je Vučić sposoban, vešt...
Zaboravili njegove poraze u Beogradu.
Preporuke:
4
5

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner